Συχνές Ερωτήσεις
1. Τι θεραπείες κάνετε ; Τη λίστα με τις θεραπείες μας μπορείτε να τις βρείτε από το κεντρικό μενού : Θεραπευτήριο / Θεραπείες. Όλες οι θεραπείες μας έχουν γνώμονα την ολιστική υγεία του ανθρώπου και με αυτό εννοούμε ότι το σώμα μας και η ψυχολογία μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένα και πρέπει να είναι και τα δύο «υγιή» για να είμαστε και να νιώθουμε καλά. Έτσι μετά από κάθε θεραπεία στο χώρο μας θα νιώθετε ένα βήμα πιο κοντά στην προσωπική, ολιστική σας ισορροπία.
2. Υπάρχει χαλαρωτικό μασάζ ; Η χαλάρωση επιτυγχάνεται μέσω της θεραπείας η οποία γίνεται με γνώμονα τις ανάγκες του θεραπευόμενου
3. Τι πρέπει να φοράω κατά τη διάρκεια της θεραπείας ; Υπάρχουν θεραπείες που γίνονται πάνω από τα ρούχα όπως η ΚρανιοΙερή (Craniosacral), η μάλαξη άνω κορμού (on site) και το Thai massage. Για τις υπόλοιπες και ανάλογα με το σημείο του σώματος που θέλετε να επικεντρωθούμε, μπορείτε να φοράτε εσώρουχα ή το μαγιό σας. Μπορείτε πάντα να μας συμβουλευτείτε τηλεφωνικά πριν τη θεραπεία.
4. Τι προϊόντα χρησιμοποιείτε; Χρησιμοποιούμε μόνο φυσικά έλαια που δεν περιέχουν χημικά, parabens κτλ., όπως αμυγδαλέλαιο και κατά περίπτωση αιθέρια έλαια.
5. Κράτηση για θεραπεία μπορώ να κάνω μόνο μέσω του site ; Μπορείτε επίσης να μας πάρετε τηλέφωνο στο 2.110.120.110
6. Μπορώ να πληρώσω στο χώρο σας ; Ναι μπορείτε να πληρώσετε στο χώρο μας με μετρητά ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα
7. Αν αγοράσω ένα gift voucher μέσω του site σας, πως θα το παραλάβω ; Μπορείτε να το παραλάβετε από το χώρο μας, μπορούμε να σας το στείλουμε στον χώρο σας ή να το στείλουμε απευθείας στον τελικό παραλήπτη.
8. Υπάρχει δυνατότητα για διπλή θεραπεία στον ίδιο χώρο ; Ναι βεβαίως, ζητήστε το μας και θα το οργανώσουμε
9. Μπορώ να διαλέξω τον θεραπευτή μου ; Αυτή τη στιγμή ο θεραπευτής μας είναι άντρας αλλά άμεσα θα υπάρχει και η επιλογή της γυναίκας θεραπεύτριας.
10. Όταν αγοράσω μια θεραπεία online, πως θα ξέρω την ημέρα και ώρα του ραντεβού μου ; Μόλις αγοράσετε τη θεραπεία σας, θα σας καλέσουμε τηλεφωνικά για να ορίσουμε την ημέρα & ώρα που σας βολεύει ** Σας συμβουλεύουμε να έχετε 2-3 εναλλακτικές σε περίπτωση μη διαθέσιμου ραντεβού στη πρώτη επιλογή σας. Αν το πρόγραμμα σας είναι περιορισμένο, τότε σας συμβουλεύουμε να κάνετε τη κράτηση σας τηλεφωνικά έτσι ώστε να ελέγξουμε επιτόπου τη διαθεσιμότητα.
11. Επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης γίνεται ; Η επιστροφή χρημάτων γίνεται βάση της παρακάτω πολιτικής : 48ώρες πριν τo ραντεβού σας έχετε ολική επιστροφή χρημάτων. 24ώρες πριν έχετε 50% επιστροφή ποσού και σε λιγότερες από 24ώρες δεν υπάρχει επιστροφή.